طرز تهیه ماکارونی با تن ماهی رژیمی به روش خانم گلاور

طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی

طرز تهیه ماکارونی با تن ماهی و سیب زمینی نی نی سایت و لوبیا خانم گلاور رژیمی و قارچ xvc jidi shghn lh hv kd fh jk lhid

سالاد ماکارونی با تن ماهی یکی از انواع روش های فوری و ساده تهیه سالاد محبوب ماکارونی می باشد، برای مشاهده این آموزش آشپزی فوری در ادامه با وبلاگ ایرانی حرفه ای همراه باشید.

با تن ماهی میانه خوبی ندارم اما انصافا در این سالاد خوشمزه می شود . قرار نیست همیشه سالاد ماکارونی را با کالباس درست کنیم، تن ماهی می تواند جایگزین خوبی باشد. البته کیفیت تن ماهی خیلی مهم است ، حتما از تن ماهی استفاده کنید که کیفیت خوبی داشته باشد .

سالاد پاستا با تن ماهی یا به اصطلاح سالاد ماکارونی از جمله غذاهای ساده و راحت هست که با کمترین زمان و به سبک و سیاق مختلف میشه اونو تهیه و بعنوان یک وعده غذای اصلی استفاده کرد. حال اینکه سالادی که درست کردم چون تن ماهی داره شاید با ذائقه همه جور نباشه ولی مطمئنم کسی که خوراکهای دریایی دوست داره این سالاد رو هم دوست خواهد داشت.

مواد لازم برای ۴ نفر
ماکارونی فرمی۳۰۰ گرم
ذرت۱۰۰ گرم
نخود فرنگی۱۰۰ گرم
تن ماهی۱ عدد ۱۸۰ گرمی
خیار شور۱۰۰ گرم
جعفری۱ قاشق غذاخوری
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
آویشن و روغن زیتونبه مقدار کافی

دستور تهیه سالاد ماکارونی با تن

مرحله اول

برای تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی خوشمزه ابتدا یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم و ۱ قاشق چایخوری نمک و ۱ قاشق غذاخوری روغن داخل قابلمه می ریزیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب به جوش بیاید.

مرحله دوم

پس از اینکه آب جوش آمد، ماکارونی فرمی را به قابلمه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه درون قابلمه بماند تا بپزد، سپس ماکارونی را با آب سرد آبکش می کنیم و کنار می گذاریم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله سوم

در این مرحله تن ماهی را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه درون آب جوش قرار می دهیم تا از سالم بودن قوطی مطمئن شویم، سپس تن ماهی را باز می کنیم و روغن اضافی اش را خارج کرده و دور می ریزیم؛ سپس تن را به کاسه سالاد خوری اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه ماکارونی فرمی را نیز به همراه نخود فرنگی پخته شده و ذرت پخته شده کاسه سالاد خوری اضافه می کنیم. در ادامه خیار شور را هم به صورت نگینی یا خلالی نازک خرد می کنیم و به کاسه سالاد اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

جعفری خرد را هم به سالاد اضافه می کنیم، در صورتی که جعفری تازه نداشتیم می توانیم به جای آن از شوید خشک هم استفاده کنیم. برای تهیه سس سالاد سس مایونز را به همراه آب لیمو ترش داخل یک کاسه کوچک می ریزیم.

مرحله ششم

سپس روغن زیتون را اضافه می کنیم و در پایان مقداری نمک، فلفل سیاه و آویشن به مواد اضافه می کنیم و مواد را با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شوند. در صورتی که بخواهیم سالاد رژیمی تر باشد می توانیم به جای مایونز از ماست استفاده کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله سس را به کاسه سالاد اضافه می کنیم و مواد را زیر و رو می کنیم تا سس به تمام نقاط سالاد برسد. در پایان روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا سالاد جا بیفتد و آماده شود.


دستور تهیه سالاد پاستا با تن


مواد لازم:


یک عدد تن ماهی،

۲۵۰گرم پاستا فرمی،

دو عدد سیب زمینی متوسط،

یک عدد تخم مرغ،

یک عدد هویج،

نخود فرنگی و ذرت با هم یک پیمانه،

سالاد پاستا با تن ماهی

یک عدد فلفل دلمه ای،

۳-۴عدد خیارشور،

مقداری برگ کرفس و شوید خرد شده،

نمک و فلفل،

یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه

و سس مایونز به میزان دلخواه.


طرز تهیه سالاد پاستا با تن ماهی


قبل از هر چیز پاستا رو به مدت ۱۰دقیقه تو آب و نمک و کمی پودر آویشن میجوشانیم بعد آبکش و اجازه میدیم تا خنک بشه. تن ماهی رو هم که همه میدونیم باید قبل از باز شدن به مدت۲۰ دقیقه تو آب بجوشه تا احتمال مسمومیت آن به حداقل برسه.

بعد از جوشیدن تن ماهی و خنک شدن آنرا با بقیه مواد که بصورت نگینی و خرد شده هستن بترتیب به پاستا اضافه میکنیم و قبل از سرو به مدت ۳-۴ساعت تو یخچال میذاریم تا خنک و سس جذب مواد بشه.


طرز تهیه سالاد الویه برای 10 نفر با کالباس جوادجوادی برای 4 نفر بدون مرغ مجلسی ایرانی برای 20 نفر برای ۶ نفر تزیین سالاد الویه ویکی پدیا برای 12 نفر xvc jidi shghn hg di


سالاد الویه یکی از انواع سالادهای معروف و پرطرفدار در سراسر جهان است که اصالت آن مانند سالاد روسی متعلق به کشور روسیه می باشد. برای مشاهده این آموزش در ادامه با طرز تهیه سالاد الویه برای 10 نفر با کالباس به روش جوادجوادی همراه باشید.




این سالاد خوشمزه را خیلی سریع می توانید برای شام یا ناهار درست کنید. البته در صورت تمایل می توانید از این سالاد به عنوان یک پیش غذای مجلسی هم استفاده کنید. برای مطالعه طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی با ما همراه باشید.


آموزش دستور پخت طرز تهیه سالاد اندونزی بیتوته با شوید ، روسی سوران رژیمی مکزیکی


سالاد اندونزی همانطور که از نامش مشخص است سالادی متعلق به کشور اندونزی می باشد که شباهت زیادی به سالاد کلم سفید دارد. این سالاد هم مانند دیگر سالادهای خارجی تغییراتی داشته است تا با ذائقه ایرانیان هماهنگ شود ، مثلا برخی آشپزهای ایرانی در این سالاد از کشمش پلویی و گردو هم استفاده می شود. برای مشاهده این آموزش در ادامه با طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش به صورت سنتی اندونزیایی همراه باشید.

Comments